Anniskoo0634 Asliisahnr kaynanamla büyük sorunlarımız yok ama hayatta koymam ikisinin ismini de hatta kendi anne babamın adını da koymam ne alaka ya herkes farklı bir birey😄 Kimse kimsenin negatif enerjisini taşımak zorunda değil