Glrrr1 Kızlar devlet takipli olup doğumu devlette planlayanlar eğer sezeryan olucaksanız sezeryan gününü doktor mı belirliyor yoksa ani doğum sancısıyla felan gittiğinizdemi alıyorlar doğuma
deletedmom43191 Glrrr1 devlet isteğe bağlı sezaryen yapmıyor anne veya bebekte sıkıntı olursa sezaryen yapıyor 41 haftaya kadar doktor hep normal.bekler
Bzkrt Glrrr1 ilk dogumsa ve riskli bir durum yoksa sezaryen yapmazlar. İkinci, üçüncü.. sezaryense gün veriyorlar
Glrrr1 deletedmom43191 biliyorum isteğe göre olmadığını devletteki doktor sezeryan olmam gerektiğini söylerse doğum zamanı gününü omu belirliyor yoksa ani sancılarla gittiğinde mi doğuma alıyorlar onu merak ettim
seyma0661 Glrrr1 benim bebeğim makat gelişti doktorum 38+3de 39+3e gün verdi. Belli ameliyat günü oluyor o güne veriyorlar aciliyet yoksa
Bzkrt Glrrr1 evet riskli bir durum varsa kordon dolanması makat geliş su gelmesi vs gün veriyorlar aciliyet durumuna bağlı gün veriyorlar