zehra_111 ben yaşadım, ateş ve ağrı vardı. Kontrole gittim, koltuk altında beze çıkmış, kıl kökleri tikandigi için jilet kullaniminda veya roll on deodorant kullanımında oluyor, ilaç kullandım baya ağrı yapmisti. Geçen sefer olduğunda ise kendiliğinden gecti size de geçmiş olsun.