Edaakl12 Kızlar 3 aylık bebeğim var gece uyanmıyor rüya beslenmesini nasıl yapıyorsunuz yada gece beslenmesi nasıl oluyor kaç saate en son be 12 de emzirip uyutuyorum da
Rabia-T Edaakl12 Aslında uyanmaması güzel. İlla gece beslemek gerekmez gelişimi iyiyse. Benimkide 3 aylık olacak ama gece 4 kere falan uyanır 🙄Bende uyusun diye bekliyorum daha düzene giremedik