QueenMommy Kızlar 2 3 gündür bas dönmelerim oluyor 26+2 haftalık gebeyim az önce tansiyonumu ölçtüm 98/ 58 çıktı düşükmü bu sonuc bayramda doktorum yok acile mi gitsem bilemedim bas dönmem bas ağrıısı çok pluyor gecede uyayamıyorum bebek hareketleri var
ipekveatlas QueenMommy hamilelikte yüksek tansiyon cok daha tehlikeli genelde tansiyon düsük olabiliyo tuzlu ayran ic cok düsük olduğunda da cok ayakta durmamaya calıs benimde aynısı 9/4 bazen 9/5 sanki yer ayağımın altından kayıyo başım ağrıyo
Miinniik QueenMommy geçmiş olsun tansiyon dusuklugu bende yaşıyorum gebeligin başından beri. Kardiyoloji dahiliye kadin dogum 3 doktor kontrol etti bi sorun yok gebelige bağlandı. Yüksek olmasindan daha iyi düşük tansiyon dediler. Yükseği düşürmek için ilaç veriyorlar ama düşüge care yokmuş tuzlu ayran ve az az sık beslenme onerildi
Angel19 QueenMommy bende 26+6 haftalık hamileyim benim de hep düşük çıkıyor tansiyonum. Baş dönmesi ve halsizlik yaşıyorum çok ayakta kalamıyorum .doktoruma söyleyeceğim kontrolde
Eliferimm QueenMommy merhaba, ben de 23+2 yim iki gündür 9/5 tansiyonum. Birden bi bunalma baskı geliyor göğsüm daralıyor sıcak basıyor. Tuzlu ayran içtim buz küpü koydum başıma umarım iyi gelir biran önce geçse keşke
QueenMommy ipekveatlas Bende şeker var birde diyet uyguluyorum tuz şeker hiç tüketmiyorum acaba ondan mıdır 9/5 normal mi düşük mü oluyor
ipekveatlas QueenMommy yani bana göre düsük baya benim normal tansiyonum 12/8 senin kaç ki? benim de sekerim sınırda cıktı bas dönmeleri ondanda olabiliyomuş
Suzan60 @QueenMommy benim genel kontrollerim de hep 9/5 9/6 ölçüm yapılıyor doktorum normal hamilelik de genelde düşük olur der. Yüksek tansiyon istenmez. Sizin muayene öncesi tansiyonunuz nedir? Çok fark var mı arasında
QueenMommy Suzan60 Hiç tansiyonumu ölçmedi doktorum gebeliğin ilk haftalarında norma çıkmıstı son 1 aydır kontrole gitmedim bu 2 ve 3 gündür baş dönmelerim çıktı bayram tatili olmasa gidicektim hrmen bugün ölçtiğümde 98/58 çıktı birazdan yine ölcücem
Tugba2794 QueenMommy gebelık boyunca 9/5 9/6 tansıyonla gezdım hafıf halsızlık yapıyor ama bır sorun yok ac gezmemeye calsıın