Benim crp yüksek cıktıgı için 500 mg lık antibiyotik yazdı 1 hafta kullandım bitti şükür bir yan etki olmadı.28. Haftamdayım . Doktor önerdiyse içiniz rahat olsun . Enfeksiyon bebek için antibiyotikten cok daha zararlı o yüzden fayda zarar acısından düşünün. İçinizi ferah tutun geçmiş olsun