Canselmaral Selam annişler. Göbeğimde bayağı Bi tüylenmeoldu sizce dökülür mü. Sizlerde de oldumu acaba?
PirayeAkca Canselmaral Evet oldu hatta eşim bizim oğlanın saçları dışarı çıkmış diye alay ediyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️😁😁
PirayeAkca Sevvalacr özellıkle duş alırken gözüküyorlar tiksiniyorum resmen bembeyazdım goril gibi oldum🤔🤔🤔🤣🤣🤣
Sevvalacr PirayeAkca senin duş alırkn benm varya ymn edrm bi erkeğinki gbi zaten vardı şimdi çoğaldı senin duş alırken görünüyormuş benm normalde görünür simsiyah
AlyaSu Canselmaral aynı durumu bende yaşıyorum annem doğumdan sonra dökülür diyor inşallah dediği gibi olur yoksa çok kötü bir görüntüsü var 🙈
ElmasSs Canselmaral Sağlık ocağındaki ebeye sormuştum doğumdan sonra dökülür hiç rahatsızlık duyup aldırma dedi bana
Aysedgrlikrkmz Canselmaral bende de var hem de baya 🤦🏻♀️ Aldırma dökülmez dediler aldırmazsan dökülür dediler bende akışına bıraktım 😅
ulkukrts Ultrasonda döktükleri jel tüy yapıyormuş benimde hamilelikten önce hiç yoktu şimdi kapkara oldu😂