Slngrms Kızlar 11+4üm şuan, uykum halsizliğim asla geçmiyor hep modum düşük, sizde durumlar nasıl, normal mi bu?
ipekveatlas Slngrms benim 11+5 al benden de o kadar sürekli bi başımda ağırlık var uykum var hiç bişey yapmaya halim yok hiç modum yok:(
DuyguYMom Ben de öyleydim yastıktan kafamı kaldıramıyordum 2. Trimesterde geçiyo bi anda merak etmeyin
Zeynepserra10 14 de bi anda geçti ne uyku ne halsizlik kaldı çok şükür gerçekten de bi anda kesiliyormuş 😃 Bende de 13 14 haftaya kadar aşırı halsizlik ve mide yanması vardı çok zor bişey ya bişeyler yapmak istiyordm evi toparlamak vs ama gücüm yoktu aklım kalıyordu. Şimdi 27 hafta olduk halsizlik yok ama bu sefer de çabuk nefesim kesiliyor. Az bişey yapıyorum hemen nefes nefese kalıyorum bide sırtım ve belim ağrıyor iş yapınca yada çok ayakta durunca falan. Yani 3. Trimester ın da bu zorluğu var 🥲 en güzel dönem 2. Trimester aşırı rahat geçti benim