Larin2019 Merhaba 15 gün öncü kontrolde 2080 gr olan bebeğim 35+2 de 2120 gr olmuş doktor çok az kilo almış dedi be 10 gün sonra tekrar bakalım kilo alacak öı dedi. Bu arada 2 haftadır da çok kasılmam var bu yüzden doktor adalat diye bir ilaç verdi aynı zamanda progesteron içiyorum. Benim gibi beneği bu kiloda olan var mı? Sanki her an doğum yapacakmışım gibi geliyo çünkü çok aşağıda hissediyorum hareketleri ve çok basınç hissediyorum, kilosu çok az olduğu için korkuyorum doğarsa küveze alırlar diye 😔
Mucizemm03 Larin2019 benim bebeğim de çok zayıf kilo almiyo 35+6 yım şuan 35 ken gitmiştim 2100 dü bu hafta tekrar gidecem
Selcannn23 Larin2019 canım bebegın dırek kılo almasını ıstıyorsan pekmezli portakal ye emın ol direk ona kilo yapıcak yarıcak görümceme doktor tavsıye etmişti işe yaradı
Tospik Larin2019 canim benimki 32 de 2kilo 121 gramdi muz kaşar ve tahin pekmez ye ben ilaclari bile kullanmadigim halde 2 hafta önden gidiyor dedi Dr. Son ay hızlı kilo alır toplarlr inş uzulme uzulmen de bebeğini etkiler
Mucizemm03 Yasemincifci genetik demedi doktor biraz takip edelim eger devam ederse böyle bebeği alırız dedi
Larin2019 Selcannn23 ne bulduysam yiyorum valla ne yapcağımı şaşırdım protein ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum 😔