Kızlar selam şu an 33+5 im şimdiye kadar hiç ağrım sızım olmuyordu hiç riskli bir şeyim de yoktu ama sabah inanılmaz bir ağrıyla uyandım sancı gibi değil sanki tüm organlarım kaburgalarım birden ağrıyor öyle bir his ağrıyla beraber canım acıyor yani göğsümün altları karnımın başladığı yer falan içeriden acıyor. Hiç böyle bir durum yaşayan oldu mu napmam gerek? Bebek hareketlerinde sorun yok hareket ediyor.