Ftmukn Kızlar aranızda gebeliğin son aylarında kalça ağrısı yaşayan varmı benim ilk gebeliğim ve tek bi tarafta çok ağrı oluyor kalkarken yürürken özellikle ağrıyor yürürken topallayarak yürüyorum
Pink29 Ftmukn merhaba şu an aynı durumdayım nasıl oldunuz acaba sol kalçam ve sol bacak aram ağrıyor yürümek ışkemce oldu batıyor ağrı resmen
gulistandsbdk 32+3 teyim 1 haftadır sağ kalçamda vardı bugün her iki tarafta da ağrımaya başladı yürümemi oturup kalkmami yatmami bile etkiliyor. Nasıl geçer bu ağrılar
Pink29 gulistandsbdk merhaba uzun zaman önce yazmışsınız nasıl gectı acaba o süreç bnde de sol kalça ve sol bacak arası ağrım var