
Merhabalar,
Son adet tarihinden sonra eşimle korunmadan ilişkiye girdik. Bugün âdet döngümün son günü yarından itibaren normalde âdet olmam gerekiyor. 6 gün önce merakımdan test yaptım çift çizgi biri silik çıktı. Dün arkadaşımın ısrarı üzerine bir daha yaptım bu defa tek çizgi çıktı. 4-5 gündür de inanılmaz derecede bulantı ve mide yanmam var. Umutlanmak istemiyorum 🥹 sizce ilk test mi yanılgı ikinci test mi ?