Mor-kelebek Mrymgn umut vermekten korkar olduk testler yüzünden ama bence bunda var gibi yani çokta silik değil ❤️ hakkında hayırlısı olsun inşallah 🌸
Mrymgn Aleyna_1634 ya İnşallah çok teşekkür ederim ilk defa bu kadar silik gördüm de emin olamadım bi de bu markaya sürekli kötü demişler
MNesemm Mrymgn cnm gününe ne kadar var hayrlı olsun ben gördüm ve de yapicam tarlusa içtim olmadım 8 gün oldu
Aleyna_1634 Mrymgn yaptığın iki teste de silik çizgi var muhtemelen yeni diye silik cikiyordur doktora git inşallah vardır ❤️