Atlasin-Annesi kesinlikle doktoru değiştirin kendi gönlünüzdeki gibi doğum yapın. Bebek sağlıklı doğduğu sürece ne olursa okeyim ben, illa da normal olsun sezeryan tüh kaka diyenlerden asla değilim. Ama siz de normal istiyorsanız ve bebişte eğer buna uygun geliyorsa bu kesinlikle sadece sizin kararınız olmalı 💕 Ayrıca hiç de erken söylememiş 35. Haftada mı söylenir bu? Bu resmen doğuma yaklaşmış bir kadının fikrini etkilemeye çalışmak ya da yüzüstü bırakmak bence, saçma ve vicdansızca buldum. Bi arkadaşım ilk hamile olduğunu öğrendiğinde daha 8-9 haftalıkken bir doktora gitmişti ve ben yoğun biriyim , sürekli yurtdışı eğitim kongredeyim, sizi normal doğurtamam baştan söyliym demiş, kız ona gitmedi mesela. 8-9 hafta nerde 35-36 nerde yaniii. 🤷♀️ Neyse inşallah gönlünüzden geçen olsun, bir nefeste kurtulalm sağlıkla gelsin bebişlerimiz😃 ben de 36+1 im ondan bu kadar takildm heralde duruma duygusal olarak🌸