QueenM77 Elbu Bende 18 haftalığım ilk gebeliğim ama henüz hareketlerini hissetmedim bu normal mi acaba?
minnakhanimmm Elbu bende 17 haftalık hamileyim bende hissetmiyorum sanki bazen birşeyler hissediyorum ama emin olamıyorum
anneolmakneguzel_ Elbu neyi normal mi? Her beden farklı ne zaman hissedersiniz bilmeyiz. Cogu zaman 5.ayın sonu gibi başlıyor
Elbu QueenM77 ilk gebelikte geç hissediliyor ama 2. Cide erken hissediliyor diyorlar bende 2. Gebeligim 17 hafta bitiyor yarın hala tık yok 🤣
Devran İlk gebeliğimde 15 16 haftalar hissettim bu 2. 18 haftanın sonlarıydı şuan 20+4 kımıl kımıl temek değilde dönmeleri sanki bi yerden bi yere yüzüyo gibi çok değişik
besteylmz İlk gebelikte hareketi hissetmek için 20-24 haftalar arası bekleniyor genellikle. Benim de ilk gebeliğim 16.haftadayız. Henüz bir hareket yok :)
Elbu besteylmz ilk gebeligimdr geç hissettim zaten bu 2. Gebeligim o yüzden şuan hissederim diye duusnuyorfum ama hissetmeyince hani sormak istedim teskkurler