Merhabalar bugün kontrolümüz vardı doktorumuz bebeğin suyunun sınırda olduğunu söyledi. Bir de bizde plesentanın erken yaşlanması durumu vardı uzun süre kan sulandırıcı kullandım şimdi daha da fazla yaşlanmış doğumu 38 de yaptırmam gerekiyor dedi öncelik olarak normal doğum deneyeceğiz dedi doktorum çatı muayenesi yapmıyor doğumun bebeğin ve senin vücudunun seçtiğini düşünüyor o yüzden doğum anında karar verilecek ama çok fazla aşağıya inmiş kendiliğinden bile gelebilir dedi. Eğer gelmezse ayın 14. Ünde yatışım yapılacak 38 de suni sancı ile doğumu başlatacak. Bu şekilde doğumu başlatan oldu mu nasıl geçti çok korkuyorum ama normal istiyorum