keyfimin-kahyasi-misin evet takipliydim ama şehir hastanesine takipli olan birisi vardı sancıları olmasına rağmen dolu diye almayıp meram tıpa göndermişler orda doğum yapmıştı hatta bende sordum takipli olmayanları doğum yaptırıyor musunuz diye yaptırıyoruz demişleridi