rabiayy Kızlar 12 haftayım bugün. Ultrasonda biraz bebeğimin hareketlerini görmek istiyorum. Ne yapabilirim sizce, fikir verebilir misiniz ? 🌸🫶🏻
rabiayy Sudee01 bende geçen çikolata yedim daha doğrusu gofret 😁 ama bir şey değişmedi 😁😁 çikolata ve kahveyi değerlendireyim ama
Tontis2025 rabiayy evt gercekten cok hareketlendiriyor ama sizin haftanıza göre hareketlenmezse korkmayın cunku o haftalarda genelde ultrasonda hep uyur pozisyondalar :)
Sedset Çikolatalı süt içip gitmiştim takla atıyordu bu sefer de fazla hareket ettiği için doktor zor bakmıştı 😂😂
rabiayy Sedset hangi haftadaydı canım peki, ayy hepsini içip gidersem bu sefer de neler olur bilemiyorum 😁😁
Sedset rabiayy cinsiyet öğrenmek için gitmiştik çok hareket ettiği için görememiştik işte 17 ya da 18 . Hafta falandı sanırım
Tontis2025 Leyla210 ahahahaha o haftalarda insan kafayı yick gibi oluyor bu niye hareket etmiyo diye de gercekten normalmis hep uykuya meyilli olurlarmıs minnoslar♥️
Leyla210 Tontis2025 evet canım😂 şans işte oğlum 13 hafta olmadan kendini göstermişti doktor %90 erkek demişti. İkidir gidiyorum bir uyuyor bir yan duruyor 🤦♀️🥰 gel de ısırma götlerini 😂
Leyla210 Tontis2025 evet canım😂 şans işte oğlum 13 hafta olmadan kendini göstermişti doktor %90 erkek demişti. İkidir gidiyorum bir uyuyor bir yan duruyor 🤦♀️🥰 gel de ısırma götlerini 😂
Sinosanneoluyor2025 Leyla210 aynı benimki canım 🥰 bizde 15 haftalığız MAAŞALLAH SUBHANALLAH 🤲🏻❤️ erkek gibi diyor doktor ama bakmaya çalışınca doktor dötünü dönüyor☺️❤️ yicemmmmm