Melike_2907 geçmiş olsun öncelikle bende hamile olduğumu bilmeden kanal tedavisine başlamıştım, daha tedavi bitmeden 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Kadın doğum doktorundan onay olmadan işlem kesinlikle yapmıyorlar önce doktor onay yazılı bir kâğıt verdi. Sonrasında tedavime uyuşturma yapmadan devam edildi çok zordu ama o dönemlerde uyuşturmak zararlıymış. Sonrasında başka bir dişimde kemik kaybı yaşadım kronik enfeksiyon sebebiyle dişimin çekilmesi gerekiyordu. İkinci trimester dönemindeydim yine doktor onaylı bir kâğıtla çekim yapıldı hamilelere uygulanan bir anestezi ile. Diş çok zor maalesef umarım bir an önce çözüm bulursunuz. Bende ilk dönemde karanfil yağı ile geçici çözüm buluyordum.