Elifff2112 hiç birsey yapamazsın bunun streside çocuğu etkiler anne baba genetiğiyle alakalı bak bende eşimde zayıf insanlarız ama boyumuz uzun benim 2 cocuğumda ne yaparsam yapayım 3 kg nun üstüne çıkmadı ama boyları hep 52-53 cm doğdu yani bu genetikle alakalı ayrıca 2500 kg yu gecen her bebek sağlıklıdır bunu unutma önemli olan doğduktan sonraki beslenmesi