Kızlar söylemesi ayıp ama 3 gündür baya ishalim. Yediğim herşeyi hemen su gibi çıkarıyorum. Mide bulantım ve halsizlikte cabası. Geçer mi diye bekliyorum ama bebeğe bir yan etkisi olur mu sizce. Bayram olduğundan doktorlarda yok. Acilde dikkatli bakar mı bilemedim