Basakkkk dün daha doktora gittim oturamıyorum afedersiniz. Canım orda atıyor sanki. Krem verdi o biraz daha iyi geldi ve basur memesini içeri ittirmemi söyledi. Çok canım yansada içeriye ittiriyorum. Dışarda kalmaması gerekiyormuş. Kabız olduğum için duphalac şurup verdi.