nesli5154 EsoMom_ benimkine daha var benim akşam 8 de randevum kuzum şuan diğer arkadaş hastanede ondan haber beklıyoruz
Gul1402 EsoMom_ ay bizimki 10 gun sonra çağırdı pazartesi için yani ama o zaman çalışıyorum o yüzden perşembeye randevu alacağız. Insallah duyarız kalp sesini💗
nesli5154 EsoMom_ Valla benim doktor nöbetçi haftanın 3 günü pazartesi perşembe cuma ondan çalıştığım için saat 8 de gittim hep canım oluyormuş demekki bende yeni öğrendim :)
nesli5154 EsoMom_ ben şuan tam bugün 8 hafta oldu canım bakalım ben 6+6 da gittiğimde geç dölenme olmuş olabilir demişti duymamıştım inşallah bugün duyacağım Allahın izniyle
EsoMom_ nesli5154 benim bir hafta geç yumurtlama oldu bilmiyorum gününü ovulasyon kullanmıştım bu ay ama işte bi ihtimal belki duyarız diye çağırdı doktor 🥰🥰 insallah duyarsın haber ver mutlaka 🥰🥰
nesli5154 EsoMom_ o tarihlerdede duyanlar oluyormuş evet canım umarım sende duyarsın inşallah hayırlısı hepimiz için
nesli5154 Kalbimde neyse herşey sağlıklı ise önemlı değil gerisi canım ne güzel görmüşün duymuşsun rabbim sağlıklı sıhhatli kucağınada almayı nasip etsin