Nisan ayından itibaren Tdap aşısına geçileceği bilgisi verildi. Ben de sağlık ocağı ile görüştüm şuan ellerinde olmadığını 1 haftaya geleceğini söylediler. Sordum iki doz yapacağız dediler. Ama bildiğim kadarıyla bu aşı tek doz 27. İle 36. Haftalar arasında uygulanıyor. Ben daha 24. Haftadayım yaptırmakta tedirgin oldum. Benzer durumda olanlar var mı? Tek doz olacağım olmuşkende tdap olmayı düşünüyorum.