Hanımlar selam, hatam varsa affola ilk üyeliğim ve ilk sorum :))
Şöyle ki bizim arabamız yok, nasip olursa almayı planlıyoruz ama henüz alamadık. Oğlum 4 aylık. Şu an puset kullanıyoruz, doktora vs giderken puseti taksinin arkasına güzelce yerleştiriyorum ama artık ayakları dışarıda kalmaya başladı. Eğer taksi kullanmayacaksak bebek arabasıyla çıkarıyorum bu yüzden ama artık taksi kullanırken de bebek arabasını kullanmaya başlamam lazım sanırım rahatsız oluyor içinde. Ama bebek arabası katlanıp bagaja konuyor ben kucağımda çocukla kalacak mıyım öyle bilemiyorum. Öneriniz var mı ya da 5 dakika mesafe deyip kucağımda mı taşımalıyım?