JeyranAhadova Cuma gece su gelmesiyle hastaneye geldim. 5 sm achıklık var, suyun yarısı gitmish halde hem su grip ve dishimin chirk olmasından dolayı biraz kotu durumda. Hich sancim yok, hastanede kalıyorum. boyle olub kendi sancısı gelen oldumu? 2/3 gunder kendi sancım olmasa sezeryan olmalıyım. suyum akıyor oyle, artırmak ichin sheyler yapılıyor amma gidiyor yinede..
FatmaAtess Tatlım suyun azalıyosa bebek nasıl içerde kaliyo anlamadım benim bildiğim annne karnında amniyon sıvısını çoğaltmanın bi yolu yok dikkat etmeni temenni ederim inş sağlıkla alırsın kucağına
Merry44 JeyranAhadova neden sunni sanci verniyorlar kese yirtildi ise ve suyunuz geliyorsa bakterilerin bebege ulsama olasiligi yüksek o durumda tehlikeli . 48 saati gecmemeli biliyorum yasadim.
Mehtapsato Nasil iki uc gundur suyun geliyo ve dogum yaptirmiyolar cok degisik benim suyum geldiginde aksama kalmadan suni sanci verdiler dogum yaptirdilar cnm cocuk nasil duruyo bence cik ve baska hastaneye git gorun degisik yani
Mehtapsato JeyranAhadova hayir yoktu suni sanci verdiler direk acilmam olsun diye bebege zarar suyun olmamasi