Ozgekiz aysegul_alkc geçen gün Salih beye gittim, kendi durumum dolayısıyla içimi karartsa da, iyi bir doktor. Şehir Hastanesi’nde. Lale hanım da iyidir, acilde karşılaşmış, azıcık atismistik ama makul insanlar, konuşulabiliyor😇
anneoluyorumm13 aysegul_alkc şehir hastanesi Zeliha Atak hem çok ilgili hem inanılmaz zeki biri çok seviyorum kendisini çok güveniyorum. Ne zaman gitsem ismen biliyor bir ay önce ne konuştuğumuzu biliyor inanılmaz hafızası var ☺️