Hzllllll2121 Adetim bittikten 6 gün sonra 3 gün üst üste değerlendirdim yumurtlamam o 3 gün içindeydi hamile kalma şansım yüksek mi acaba bayramın 1 ve 2 günü şiddetli ağrım vardı kasıklarımda kasılma vardı bugün de regl ağrısı gibi sancılar var ağrılar var
Tontis2025 Hzllllll2121 kasılma ve ağrılarınız oldugu gün çatlamanız oluyr ama herhangi bir döllenmede bir belirti yok yani. O günlerde birlikte oldunuz mu?
Hzllllll2121 Tontis2025 Tontis2025 şöyle anlatayım 10 Mart regl oldum 15 inde bitti eşim burda olmadığı için 21 22 23 Mart denedim 23 martta yumurtlama günümdü ondan sonra 2 şer gün arayla denedim bayramın 2. 3 günü kasıklarımda üşüttüm gibi ağrılar kramplar girdi bu 2 gün sürdü evet akıntım var ama bugün sabah uyandığımda adet sancısı gibi ağrılar var karnımda
coldekiserap Bekleyebilirsen 2-3 gün daha bekle canım, insan negatif görürse üzülüyor kendimden biliyorum..
Tontis2025 Hzllllll2121 bat günü bunu yasıyosanız adetiniz de gelmediyse evet ihtimali yüksek test alın tabii ben bat gelmedi sanmıstım♥️
Tontis2025 Hzllllll2121 yok bekleyin bence adet gününüzü hatta 1 günde geçsin o zaman kafanız rahat yaparsınız inanın
Irem198 Hzllllll2121 bende yumurtlama donemde aşırı derecede agri oldu bide rahim kısımda ve sağ kasigimda cok siddetliydi benimde bat 8 martti inşallah bakicaz🙂☺️