Kızlar merhaba gece uyumaya çalıştığımdan beri bebek aşağı baskı yapıp çok sert hareket ediyordu zar zor uyudum eşim yanımda değildi acile de gidemedim. 38+6 haftam. Kasıklarıma ve alt tarafa kendini batiriyordu ve bu 45 sn falan sürüyordu. Adet gibi sancım oldu ara ara bacaklarım bile sızladı . Sabah eşim gelince acile gideyim diyorum ama bu kez de bebek daha sakin. Aç mi gitmeliyim tok mu sizce ? Yine de nst de çıkar mı hareketi az bile olsa ?