Kızlar 38+1 Bugün ve 4 gündür sol tarafımda ağrı var bu sancı değil ama resmen fıtık ağrısı gibi bişey şuan bile uykumdan uyandırdı. Yani bu haftama kadar öyle rahat bi hamileliğim oldu ki şuan böyle bi ağrı ile normal doğum nasıl yapacam bilmiyorum bebek pozisyonunu aldı bi kanala girmesi kaldı napacam bilmiyorum. Böyle bişe yaşayan var mı korkudan uyuyamıyorum :(