Meow Kızlar kahvaltıda omurgama epidural iğnesi sokarlarken gibi bir acı saplandı sonra geçti ama öğlenden beri ara ara hala belime iğneler batıyor gibi oluyor şu an biraz sıklaştı. İlk bebeğimde sancı olmadan su gelmişti Buda sancı mı nedir anlamadım 38+4 üm
Bendis Meow Canım bilgim yok yukarda kalsın . Ama dakikasını takip et düzenliyse doğum olabilir diye biliyorum
Haticetilki Meow canım dr gitmelisin bence benm doğumum sezeryan doğum sancısını bilmiyorum o yüzden ama son haftaların sonuçta doğum sancisida olabilir
hohomoromu Meow 38. Haftadasın vanom sancı olabilir belden geliyor zaten sancı sıklaşıyor mu takip et sancıysa zaten zaman geçtikçe artacaktır belinden popono dogru baskı gibi ağrı oluyorsa sancıdır muhtemelen 👍