Kızlar uyumayan ve tecrübeli olan varsa çok korkuyorum
1 saattir çok şiddetli olmayan regl ağrısına benzer ağrılarım var, 38+4 deyim. 7 Nisan’a sezaryen günü almıştık. Biraz önce hafif bir kanama oldu. Bacağıma hafif vuran ağrılar gelip gidiyor. Doktoruma yazdım ama henğz görmez çok şiddetli değil diye bekliyorum. Ne yapmalıyım çok korkuyorum 😧