Kızlar bir senedir egzama ile uğraşıyorum 1,5 saattir ayaktayım ayaklarımın kaşıntısından uyuyamadım burada saat şuanda 2 ve 2 saatlik uykuyla duruyorum buna bir çare bulanınız varmı bu rahatsızlığı yaşayan gündüzleri bir sürü işim oluyor ve ben bitkinim uykusuzluk