2 Nisan sabah7 de geldim Kartal Lütfi Kırdar Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne Yatış işlemleri yapıldı Odama aldılar Sonda uyusmadan odada takılıyor malesef 10 da ameliyathaneye alındım malesef uyusmadim söyledim his var hala diye sana öyle geliyor dedi anestezi uzmanı tekrardan doktor keserken yarı yariya hissettim tam uyusmadim çünkü dedim ben hissediyorum durun uyuttular Kızımın çıkışını göremedim malesef onun dışında odama gelince rahattım ağrım var ama dayanilmyacak kadar değil Tüplerimde eşimin imzasıyla bağlandı .Belim ve ciğerlerim ağrıyo malesef hem spinal hem genel anestezi olunca fazla geldi ama onun dışında bir sorun yok Hep uyusmamaktan korkardım başıma geldi yada sigara kullandığım için uyusmadim belkide niye uyusmadim onu bir türlü anlayamadım