Kızım 3.5 aylık zaten çok güzel beslenme yapan bı bebek degıldı, ama son bı kaç gündür ıyıce tuaflastı. Doğduğundan berı emmıyor sadece anne sutu alıyor o da bıberonla. Beslerken aç cıglık çığlığa ağlıyor zorla tutuyor tutunca yıyor açlıktan o da zar zor Bıberon ağzımdan çıkınca eyvah daha yemez. Tv açık tutmak zorundayız 2-3 gün boyunca taşındığımız için bozuldu yazılım atıldı gün ıcınde durumunu takıp edıyorz dıye kızımı denk getırmemeye çalışıyorum bazen beslenirken gözü kayıyor bütün dıkkat gıdıyor yemıyor. Esım bazen bana seslenıyor kızım dönup bakıyor yemıyor bı daha elımde tel oluyor sesi çıkıyor yada ben göz göze denk gelıyorum Bıberonu diliyle ıtıyor sırıtmaya başlıyor bı daha yemiyor. artık ayakta sallıyorum hafıf mayışıyor uyku uyanıklık arası yıyor, az once uykudan kalktı beslenirken telefon sesi çıktı bıraktı daha da yemedı uyutuyorum şimdi gerı. Bı sorun mu var anlamadım neden böyle yapmaya basları