Mftmat Merhaba Hanımlar doğum yapalı 40 gün oldu ama hala hapşırınca öksürünce çiş kaçırıyorum Sizde bu durum oldu mu ne zaman geçer hiç egzersiz yapmadım artık egzersiz yapmaya başlayacağım
Dilamser Mftmat kegel egzersiizi yapın diyorlar bu sorun için her doğum yapan kadın geçiriyor malesef ben 36 haftaligim tuvalate gidene kadar kaçıyor bir kaç damla ya da oksurgumde .
ikibebisannesii_45 Mftmat benim hiç geçmedi maalesef. Üzerine oğlum 17 aylıkken bir daha hamile kaldım. Hala kaçıyor. Kimisinde zamanla düzeliyor düzelmezse mecbur doktora gidin derim.