Merhaba kızlar ben 19 hafta 5 günlük hamileyim ve göbeğim çok hızlı büyüdü. Bu ikinci gebeliğim. Önceki gebeliğimde bu kadar hızlı büyümemişti (ona rağmen yaklaşık 30 kilo almıştım) ve şuan toplam 4 kilo aldım 19 haftada. Çok şişerim, kilo alırım diye korkmaya başladım. Sizde durumlar nasıl?