Arkadaşlar bende 9 haftalık hamileyim malesef bende de idrar yolu enfeksiyonu var ama çok bi belirtisi yok sadece sarımsı yeşilimsi akıntım oluyordu okadar ama doktor fazla dedi düşük sebebi dedi tek kullanımlık toz verdi gece yatmadan onu içtim ama hemen ardından istifra ettim ise yaradımı bilmem bidaha da gitmedim doktora ama korkuyorum da bebeğim için 😔😔