Terlikpijama
Bilimsel bir şey olamaz herkes grip olur diye bir genellemede yapılamaz. Hamilelik bağışıklığı düşürse düşürse ileri zamanlarda bebek ağırlaştıkça düşürür. Ha şunu deseniz anlarım hormonların değişmesi ile burun iç yüzeyinde genizde şişmeler ve hassasiyetler olabiliyor. Ama bu grip demek değildir. İnsanları yanlış yönlendirmeyin. O şekilde bakarsak, hamilelik haşimatosu, hamilelikte karaciğer bozukluğu , guatr değerlerinin yükselmesi gibi değişikliklerde oluyor kimi insanda. Her guatr değeri yükselene hamile mi diyeceksiniz? Lütfen bilimden ayrılmayalım. Dünyaya getirdiğimiz çocukları eğitecek olan bizleriz. Yetti artık cehaletle savaş. Bir de üstüne bana baskın yapar gibi eleştirel şeyler yazmışsınız. Ne kadar çok olursanız olun inatla bilimsel şeylerin doğruluğunu anlatmaya devam edeceğim. Size de bilimin ışığında doğruları araştırmayı tavsiye ederim. Burada insanların hayalleri ile saçma sapan hurafeler ile oynamayın ayıptır, günahtır.