ZeynepKotann Kızlar 38+2 ve 12 gün kaldı 40 haftalık olmamıza fakat bizim oglusumuzun gelmeye niyeti yok devlete gidiyorum ve her hafta nstye girdim geçen hafta ufaktan başladığını sancilarimin söyledi doktorum Çarşamba tekrar gidicem çatı muanesi yapmadı hala sizde durumlar nasıl
Pcoslubiranne ZeynepKotann durun daha bismillah.Tadini cikarin bu gunlerinizin.Birakin gelissin bebeginiz karninda biraz daha.
ZeynepKotann Pcoslubiranne ultrasonda önden gidiyor ve bebeğim iri olduğu için sezeryan olabilir demişti fakat bende hem suni sancı eğer olmazsa sezeryan olursam 2 acıyı yaşamaktan korkuyorum ilk gebelik
Leyla1995 38+4 olduk ve hala ne gelen var ne giden, 2-3 gundur cok baski var karnimin altinda yurumekte zorlaniyorum ve cok sertlesiyo karnim insallah dogum belirtisidir😏
ZeynepKotann Leyla1995 benimde öyle karnim aşağıda yürümekte zorlanıyorum baskı hissediyorum hatta geceleri hiç uyuyamıyorum bel bacak ağrısı aşırı çok var
BUSEYlmzz Bende 39+5 im ama ne sancim cikiyor nstde ne başka bisey. Bende artık yürümekte zorlaniyorum bacak aralarım çok ağrıyor vajinamda batma oluyor inşallah hepimiz sağlıkla alırız kucagimiza bebeklerimizi