ipos Uzun zamandır giyilebilir göğüs pompası bakıyodum. Geçen e bebek’te indirimde gördüm ama stoğu bitmişti. Az önce baktım tekrardan stok yenilemişler indirim de yeniden başlamış. Almayı düşünenlere söylemek istedim 800₺ düşüyor fiyatı
Alesh ipos siz aldiniz mi ? Eger aldiysaniz kullanim sonrasi deneyimlerinizi paylasabilir misiniz rica etsem. Calisan bir anneyim elektrikli kullaniyorum eger iyiyse bende almayi dusunuyorum fakat cevremde kullanan yok malesef. Pahalida birsey alip kenara atmak istemiyorum
Cxwt ipos o indirimi yakaladım ödeme kısmına gelmiştim bir anda tükendi 😞daha da yakalayamadım. Stok yenileniyor mu arada? Biliyor musunuz
ipos Cxwt ben ilk mart sonunda görmüştüm, sonra tekrardan geldi. Bence yenileniyo takip edin gelimce haber ver e tıklayın bi de indirimi takip edin ben de aldığımda şansa görüp aldım. Hatta bugün teslim edildi
ipos Cxwt mağazalarda da sordurmuştum mağazaların çoğuna stok bile gitmemiş bana en yakın istanbul maltepe’de vardı o zaman sadece orası da 1bucuk saat mesafeydi gitmemiştim
Cxwt ipos yaaa anladım ben mecbur indirimsiz alıcam artık göğüslerimden süt akıyor bazen rahatsız oluyorum. Siz kullandınız mı şimdi? Nasıl memnun kalacak mısınız merak ediyorum
ipos Cxwt ben daha doğurmadım 37+3üm ama incelemeler falan izlediğimde f/p olarak en mantıklısı bu marka modeldi benim için
Cxwt Merveunluturk ne kadara aldınız eşim almış bugün artık e bebekten 🥺2600e.. bi arkadaşı trendyol gibi yerlerde çakma ürün satılıyor demiş ne alakaysa..
ipos Merveunluturk e bebek’te indirim olunca güzel fiyata düşmüştü işte ben bi tanesini 1800 e kaptım
Merveunluturk Cxwt evet ikiz hamile olduğum için ikisine birden yetiştiremem diye düşündüm ikili aldım daha kullanmadım denemek için koydum göğüsüme masaj modunda güzel beğendim