Aykut Basakmustafa evet gece uykusunu unutum şuan bekliyorum hastaneye geldim haber ederim hayırlısı ile bakalım artık dualarınıza talibim🤲
Basakmustafa E_T zor ve stresli bir süreç. Eninde sonunda olacak ama beklemek insanı yoruyor artık ne zaman olacak acaba bu sancı mı acaba bu nişan mı diye diye geçiyor günler
E_T Basakmustafa aynn öyle valla Rabbim hayırlısı ile sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi ☺️
Basakmustafa Healthywealthyrespected hiç belirti olmayınca eve gönderiyorlar ☺️ Sancını evde çek daha iyi olur dedi bana Tabii sancı varla yok arası 😂
Mercan0652 Benim 37+5 gece yatakta sağ sol dönerken belim kütlüyor ya kütlemesin diye oturup öyle döneyim diyorum yine kütlüyor 😅
Basakmustafa Mercan0652 zaten bu sebeplerden dolayı insan doğsun istiyor 😂 Karnındayken keyfini çıkar diyorlar bu benim 2.bebişim ama olmuyor öyle iyice ağırlaşınca çok zor oluyor her hareket
Anneyimmmben Basakmustafa 39+0 da doğurdum 1 cm acikligim vardı sadece nişanim gelmişti doktor doğumu hızlandırmak için suni sancı taktirdi
Minikkalp04 39+0 beklemedeyiz ne sancı var ne nişan gelen giden yok bekliyorum bakalım prensesim ne zaman gelmek isteyecek 😂🥰
Mercan0652 Basakmustafa aynen ya öyle valla. Benim çok ağrı sızım olmadı neyse ki ama uyuyabiliyorum yani o konuda çocuğum üzmedi beni😅 belki de doğunca zor uyursun deyip şimdi rahat mı bıraktı napti hdjfjfjf umarım öyle olmaz
Anneyimmmben Basakmustafa hayır çok hafif suyum geldi emin olamadık su olduğuna nişan da gelince doktora gittim hiç sancım yoktu
keyfimin-kahyasi-misin Aserpil elden ele değişiyor bazisindan haberin olmuyo bazısı resmen çile cektiriyo 🥲
keyfimin-kahyasi-misin Aserpil Zorlayana denk gelmeyen dalga egeicyor resmen ama Haberi yokki el deln ele değişir 🥹Bazısı resmen elini sokuyo bazısı ne ara geldi sorarken haberin olmuyo 🥹♥️
Aserpil keyfimin-kahyasi-misin eve bu zamana kadar alttan muayenede hiç zorlanmamistim. Ama gerçekten elini komple sokup zorladı resmen.
Aykut Basakmustafa bugünde almadılar doğum ağrıların başlamış bugünde bakalım olmaz ise yarin yatış yaparız dediler doğum ağrılarım başlamış nişanımda geldi hayırlısı ile yarına kadar bekleyeceğim
Mercan0652 Aserpil of sorma geçen hafta bana da yapıldı açıklığa baktı doktor beni sakinleştirmekten sokamadi daha doğrusu bu kadar ileri sokacağını düşünmemiştim🤣 kastım baya elimi tut sakin ol falan diyordu en son sen sezaryen olsan daha iyi dedi😂
keyfimin-kahyasi-misin Aserpil rahim agzina bakiyolar çünkü oda gerideyse öyle oluyor . Bende çok acılı geçiririm muayneleri 🫠