Merhaba kızlar. Son 3 aydır adete 5 gün kala kalp çarpıntısı oluyor ve adet bitiği zaman geçiyor. 2 defa Ekg çekildim ve kalp sorunları için yapılan kan testlerin de değerlerim normal görünüyor. Bu ay da sol kolum yine uyuşuyor veya soğuyor gibi. Daha önce böyle bir sorun yaşamamıştım. Fakat son 3 aydır hep olmaya başladı. 1 yıl önce gebeydim ama 10. Haftada düşük yaptım. Ondan sonra gebelik etmek için uğraşıyoruz ama folik asit ve femera haricinde bir ilaç da kullanmıyorum.Benzer sorun yaşayanınız oldu mu ? Eğer olduysa sorunu nasıl tesbit ettiniz?