Phyloo Ayyybuuukeeecilll 13+4 te erkek olduğunu öğrendim pipisini gösterdiler tahmin mi yapıldı sana benzettım dediyse kızdır
Ayyybuuukeeecilll Phyloo vallahi erkeğe benzettim dedi . Ama tam eminde olamadı . Benimde 2 oglum var . Kızım rahmetli oldu . Haliyle gönlümden geçen kız. Ama Rabbim saglıklısını versin tabi.