Ben ilk kez geçen ay kullanmıştım sonuç aldım çatlatma iğnesi vurulabildim, reglimi birkaç gün daha uzatmıştı, bu normalmiş. Bu ay tekrar kullanıyorum uzatmadı başına böyle bir şey gelen var mı işe yaramasıyla ilgili değildir değil mi ? Yani uzatmadığı ay yumurtası büyüyen oldu mu ?