Selam annişler🌸 Kız bebekler erken gelir diyorlar, uygulama 27 gün gösteriyor, vajinal doğum yapmayı planlıyorum . 2-3 hafta erken gelir vs diyorlar panik oluyorum sanki 1 haftam kalmış gibi 🙊 Ne diyorsunuz bunu tecrübe eden var mı yoksa bebeğine göre değişir mi ya.. Şuan 36+1’im, 2 güne çatı muayenesi var asıl o zaman belli olacak tabi ama bu muayenenin de doğumu tetiklediğini söyleyenler var🤷♀️ Siz kaçıncı haftada oldunuz? Aslında geç yapılan çatı muayenesi tetikler de deniyor. Aklım karışık😁 Korku, heyecan, mutluluk tüm duygular birbirine karışmış durumda..