Dilay0108_ Geçen hafta 1. doz aşımı oldum 1 ay sonra 2. olucam ama ebe aşı sistemi değişti bi dahakine boğmaca aşısı da yapıcaz dedi aranızda olan var mı ?
Parilti007 Dilay0108_ evet ben 3lü aşıyı oldum tetanoz boğmaca difteri 30.haftamda. Günü geldiğinde çağırırlar
Kkardelenn1 Dilay0108_ bende geçen hafta birinci dozu oldum bir daha ki dozda karma mu yoksa sadece Tetanoz mu olacağımız belli değilmiş aşılar gelince bilgi vereceklerini söylediler doktor kontrolümde doktoruma da danışacağım hangisini yaptırmam gerekiyor diye
cerengeredeli Dilay0108_ ben 27. Haftadan sonra sadece üçlüsünü olucam. Tetanoz difteri boğmaca olanı
Dilay0108_ Kkardelenn1 bugün doktoruma sordum yaptır doğrusu o zaten dedi tetenozla karıştırıp mı yapıyorlar nasıl yapacaklar anlayamadım
Dilay0108_ cerengeredeli tetenoz sadece 2 doz yapılmıyor mu 2. yapılacağı zaman bana boğmacayla beraber yapıcaz dedi ebe
cerengeredeli Dilay0108_ yok ben tek doz olucam o yüzden üçlüsünü yaptirmami istedi doktorum. 13 sene önce olmuşum en son o yüzden gebelikte tek doz yeter dediler.