kızlar meraba aranıza yeni katıldım son adet tarihim 16 şubat kan testti verdim 1366 çıktı iki gün sonra tekrar verdim 4076 çıktı bugün yine kan verdim daha sonuç bekliyorum ama kese yok daha baktı doktor göremedi normal mi acaba aranızda bu durumu yaşayan var mı?