Mucizemyoldaaa_ Kızlar 14 haftalığız son 3-4 gündür karnımın alt tarafında hafif şekilde ağrılarım oluyor çok şükür kanamam vs yok bugün çok az böyle adet bitimindeki gibi kahverengi leke geldi sizlerde de oluyor muydu? Bayramdan dolayı da şehir dışındayım.