Pazar gecesi acilden almak en mantıklısı diğer arkadaşların da söylediği gibi. Gerçi şu anda idari izinliyiz, bu durumda yönetmelikte nasıl işler bilmiyorum biraz kafa karıştırıcı ama riske atmaya değmez. İdarecilerinizle aranız kötü değilse onlara da danışabilirsiniz